Reklamace a vrácení zboží
Pokud jste již zavítali na tuto mojí webovou stránku, zřejmě není s Vaším zbožím něco v pořádku, případně Vám nevyhovuje a přáli byste si ho vrátit nebo vyměnit. Vše je u mě samozřejmě možné. Na všechny reklamace a odstoupení od kupní smlouvy se snažím reagovat ihned a vyřešit vše, především k Vaší spokojenosti. Uvádím zde malý návod, jak k věci přistoupit.
V případě vrácení zboží zpět na sklad odesílatele, je nutné, abyste zboží vrátil(a) zpět na naši adresu za pomocí PPL a ČP. Bohužel žádná Zásilkovna ani jiná podobná společnost, kde je nutné si zboží vyzvednout osobně nebude příjemcem akceptovatelná.
Při svozu zásilky zpět k nám na sklad je nutné, aby bylo zboží zabaleno v původním obale (krabici). Do balíku přibalte vyplněný a podepsaný reklamační formulář, resp. žádost odstoupení od smlouvy.
Reklamace dodaného zboží:
Při dodání Vámi objednaného zboží může nastat hned několik nepříjemností:
- Zboží přišlo poškozené – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie zboží a vyplnit náš on-line reklamační formulář.
- Přišlo Vám zboží, které jste neměli objednané – v tomto případě bude zřejmě chyba na naší straně a bude pro špatné zboží objednán svoz, který si produkty u Vás doma vyzvedne a obratem Vám bude posláno zboží správné. I v tomto případě je ovšem nutné vyplnit náš on-line reklamační formulář.
- Objednávka nebyla kompletní – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie veškerého dodaného zboží a vyplnit náš on-line reklamační formulář, do kterého uvedete, které zboží chybí.
- Prošlá expirační doba – i to se bohužel občas stane, i když samozřejmě zboží neustále prověřujeme a kontrolujeme. Pokud Vám tedy doručíme zboží s prošlým datem spotřeby, je nutné vyplnit náš on-line reklamační formulář. Poté bude z naší strany objednán pro dané zboží svoz a následně Vám bude odeslané zboží nové.
Odstoupení od kupní smlouvy:
Není v podstatně nic jiného než vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné lhůtě 14 dní od data doručení na Vaši adresu. V tomto případě postupujte následovně.
- Na této stránce vyplňte žádost, kterou si následně vytiskněte. Zásilky vč. vytištěné žádosti pošlete skrz PPL nebo Českou poštu (NE jako doporučené psaní) se zbožím na adresu:
VAPASKO s.r.o.
Ke Hřišti 318
Nové Dvory, 285 31. - Po převzetí zásilky pracovníkem skladu (a jeho následné kontrole) Vám budou během 14 dní vráceny peníze (popř. jinak kompenzováno odstoupení od kupní smlouvy).
Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace nebo i odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme tato pravidla dodržet, jedině tak vše proběhne rychle, hladce a samozřejmě k co největší Vaší spokojenosti.
Před reklamací doporučujeme přečíst náš reklamační řád. V případě zcela ojedinělých reklamací zboží nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 383 800 199. Objednáme Vám svoz, který od nás máte ZDARMA.