Česko Slovensko Polsko
383 800 199
Pro Plan - kód PROPLAN15
Fitmin - FFL 12+1 KG ZDARMA

Hodnocení e-shopu

4,8
69 267 hodnocení

Spokojenost našich zákazníků mluví za vše.
59 219x 7 862x 1 210x 513x 463x

Jak nás vidí naši zákazníci?

ZK
28.11.2020 11:08 Zbyněk K.

Dobrý den. Již v druhé zásilce od Vás chyběla jedna celá položka (2xBrit Premium by Nature Beef with Tripes 800g). 26.11.2020 jsem poslal reklamaci a ni do této doby jsem nedostal odpověď. To že firma nevyřizuje okamžitě reklamace asi také o něčem svědčí! Nevím zda je to důsledek nespokojených zaměstnanců, nebo jejich přetížení? No uvidím zda Vám dám ještě šanci s pozdravem Zbyněk Klikar

BJ
26.11.2020 12:09 Barbora J.

Byla jsem spokojená vše dorazilo v pořádku

RM
26.11.2020 11:36 Radek M.

Dříve bylo poštovné ppl zdarma. Nyní až od 1000 Kč nákupu.

JO
26.11.2020 10:46 Jan O.

Vše bylo v pořádku, ale pokud bych zde měl nakupovat trvale, byl bych rád za službu Apple pay!!!

HJ
25.11.2020 18:56 Hana J.

Vše brzy dorazilo, akorát bych měla výhrady k balnému, objednávala jsem si lososovitý olej, nebyl vůbec ničím obalen a dávkovač se cestou zlomil.

IF
21.11.2020 11:40 Iva F.

Jednu výtku bych měla - asi by bylo dobré kontrolovat před odesláním balení - dostala jsem v balíku pytel s granulemi, který byl proříznutý a granule vysypané.

ML
21.11.2020 11:06 Miroslav L.

Na webu psano skladem, odesilame 16.11. Skutecnost byla nekolik dni ticho a zasilka odeslana az 19.11. Asi by to nevadilo, pokud se na webu nebudete chlubit odesilanim zasilky druhy den. Proste s tim bude clovek pocitat, ze se zasilka odesle treba az za 3-4 dny

20.11.2020 13:50 Zdeněk Š.

nákup granule pro psa - balení 2 x 15 kg, těžká krabice, pravděpodobně vlivem manipulace došlo k roztržení pytle uvnitř krabice

PT
20.11.2020 11:16 Petra T.

Dobrý den. Vše dorazilo v pořádku, bez porušení obalu. Ale očekávali jsme nějaký dárek pro pejska. Vždy posílají s granulemi i nějaké ty žvýkací mlsky od calibra. Tak nás překvapilo, že tentokrát jsme nic nedostali. Ale každa firma to má asi jinak. Hezký den

18.11.2020 10:13 Daniel Š.

Neochotná operátorka, Bobkomet 5000 rozhodně nedoporučuji -hrozně hlučný -nepraktické

AP
16.11.2020 14:35 Aneta P.

Dobrý den, pytel granuli byl cely vysypany v krabici, žádná katastrofa, jen jsem je musela vysbirat a budu doufat, ze se nezkazi. Asi ho protrhly konzervy, které byly zavaleny společně. Aneta

DK
15.11.2020 16:32 David K.

Byl jsem spokojen jen mi vadí že jste granule Fitmin For Life Do Adult large 15kg zdražili našel jsem je o 100kc levněji na jiném obchodě

DL
13.11.2020 12:20 Daniela L.

Objednala jsem si už po třetí, granule pro psa v pořádku, tentokrát jsem si objednala i kočičí záchod, celý špinavý a poškrábány jako by už byl používaný, jinak vše v pořádku

OB
12.11.2020 22:18 Odeta B.

Dobrý den, nyní mi bohužel přišla sépiová kost úplně rozlámaná. Chápu, že je těžké to zabalit pokud si k tomu objednám 12kg balení granulí. Jinak jsme s vámi moc spokojeni a naše zvířátka též. Těšíme se na další objednání.

NZ
12.11.2020 22:18 Nikola Z.

Objednávka byla v pořádku, až na zakoupenou psí misku, která měla lehké promáčknutí na několika místech. Nevím co je příčinou, ale miska byla vložena do jednoho balíku spolu s granulemi, balík dohromady vážil kolem 37kg. Jinak vše v pořádku, děkuji.

MP
12.11.2020 21:44 Martin P.

Dobrý den, s vyřízením objednávky jako celku jsme byli spokojení, pouze mám námět na drobné vylepšení v rámci dodání zboží PPL. Očekávali jsme, že o dodání zásilky budeme informováni SMS zprávou od dopravce, což se nestalo. Naštěstí jsem stav zásilky průběžně kontroloval přes webovou aplikaci. Ptal jsem se na to dopravce, který tvrdil, že službu zaslání SMS musí zasílající připlatit. Myslím si, že u zásilky v hodnotě okolo 2 000,- Kč by tato služba navíc byla férová.

PJ
12.11.2020 21:14 Pavlína J.

Lepší informovanost o nedostupnosti zboží.. Bylo mi napsáno, že 2 druhy pamlsku, co jsem objednala nejsou skladem, hned jsme se domluvili na výměně za jiné a že to upraví, takže to bylo v pořádku. Ale pak 6 dní bez jakékoliv odezvy, tak jsem tedy psala, kde se zásilka zasekla, že nebylo posláno. Bylo mi napsáno znovu, ze ty samé pamslky nejsou skladem, když už jsem napsala, že vím, že bych měla mít objednávku upravenou, tak byl balíček zaslán. Ovšem přišel nekompletní a bez jakéhokoliv informace. Tak jsem psala znovu a prý to není skladem kvůli covidu, ok beru, ale kdyby mě informovali jako předtím, vybrala bych si místo toho něco jiného. První objednávání bezchybné a bezproblémové, druhé s pochybením. Ale může se stát.

 

Nastavení ochrany soukromí

Přizpůsobujeme se Vám na míru. Abychom v tom byli co možná nejlepší, potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých cookies a předáním dat třetím stranám. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím".

Souhlasím

Nastavení cookie

Zde máte možnost povolit jednotlivé cookies podle Vašich preferencí.

Souhlasím se všemi Odmítnout vše